Tätä kutsuisin jo asiakaspalveluksi!Lauantai 2.4.2022 - Reino Myllymäki Ketteryyttä on monenlaista!
Sain Jukalta aineiston 1.3. ja viikkoa myöhemmin kirja lähti vedostettavaksi. Maanantaina 21.3. se meni painoon ja ensimmäinen - julkistamisen varmistava - kirjaerä tuli painosta viime torstaina. Lukijat myöhemmin kertovat, tuliko kirjasta hyvä, mutta kiireen takia ei myönnytyksiä laadulle jouduttu kuitenkaan tekemään.
Toni Hinkan Eroon kiusaajasta 2 -kirja on minulle erikoispalvelutuote. Se viedään tilauspäivänä postiin, vaikka sataisi kaatamalla, sillä tilaajalla on jonkin sortin hätä. Soitin asiakkaalle ja kerroin, että jos soitan puolen tunnin päästä hänen talonsa alapihalta, voiko hän tulla noutamaan sen kirjan autostani? Asiakkaan osoite oli suhteellisen lähellä kotiani ja samalla reissulla kävin hoitamassa toisenkin asian. Näin tapahtui, asiakas sai vielä illalla kirjan minulta ja sanoi otsikkoonkin nostamani sanat: "Tätä kutsuisin jo asiakaspalveluksi!" Kerroin myös, että jos hän saa sen alkuperäisen kirjan naapurista, sitä ei tarvitse palauttaa, vaan hän voi sen antaa sitä tarvitsevalle. Niitä kun riittää, valitettavasti. |
Avainsanat: ketteryys, kustantaminen, asiakaspalvelu |