Tietohallinnon organisointi
Tietohallinnon organisointi on ollut kestoaihe hänen asiakastoimeksiannoissaan. Auttaessaan eri yritysten tietohallintojohtajia sekä konsulttina että varsinkin ammattimentorina, hän on päässyt tutustumaan monien hyvin erilaisten yritysten ja yhteisöjen johtamisjärjestelmiin, tietohallinnon haasteisiin sekä IT-palvelujen toteuttamistapoihin. Tietohallinnon organisointi rakentuu kirjan kirjoittajan luoman tietohallinnon rajapintamallin ympärille. Jokaisen rajapinnan organisoinnin yhteydessä esitellään parhaat tiedossa olleet käytännöt. IT-palvelujen organisointiin esitetään useita eri malleja. Näiden lisäksi kirja käsittelee tietohallintojohtajan toimistoa, hyvää johtajuutta sekä yritysstrategioiden merkitystä tietohallinnon organisoinnin lähtökohtana. Kirjan tiedot:
Kirja kuuluu CxO Academy Kirjat -sarjaan. Tilaa kirja! |